Els carters de Vila-real es mobilitzen davant la falta de personal per a garantir el servei de correu i el compliment de la Llei postal
Nota de premsa
Aquest matí a les 9h30, s’han concentrat els treballadors i treballadores de la unitat de repartiment de Vila-real per a protestar per la falta de personal permanent i les reestructuracions encobertes que han perjudicat el servei postal de la localitat castellonenca.
La major part de la plantilla de carteria de Vila-real ha mostrat amb una concentració a les portes del centre de treball el seu malestar davant la situació de precarietat laboral que pateixen els empleats.
L’únic sindicat present en la protesta ha sigut la Confederació General del Treball, a pesar que la convocatòria realitzada per la majoria de la unitat de repartiment havia sigut dirigida també a UGT, CCOO, CSIF i SL.
Respecte a les reivindicacions, els treballadors assenyalen en primer lloc la necessitat de mantenir la plantilla que existia fins a març d’enguany amb la finalitat de garantir el compliment de la Llei postal i el servei de correu a Vila-real.
A més, manifesten el seu rebuig a qualsevol eliminació de lloc de treball i exigeixen l’increment de plantilla.
D’altra banda, assenyalen que és imprescindible millorar el clima laboral existent així com dur a terme urgentment el preceptiu reajustament local, tal com marca el Tercer Conveni en vigor.
CGT-Castelló
Gabinet de Premsa CGT-PV
25 maig 2017
Nota de prensa
Los carteros de Vila-real se movilizan ante la falta de personal para garantizar el servicio de correo y el cumplimiento de la Ley postal
Esta mañana a las 9h30, se han concentrado los trabajadores y trabajadoras de la unidad de reparto de Vila-real para protestar por la falta de personal permanente y las reestructuraciones encubiertas que han perjudicado el servicio postal de la localidad castellonense.
La mayor parte de la plantilla de cartería de Vilareal ha mostrado con una concentración a las puertas del centro de trabajo su malestar frente a la situación de precariedad laboral que padecen los empleados.
El único sindicato presente en la protesta ha sido la Confederació General del Treball, a pesar de que la convocatoria realizada por la mayoría de la unidad de reparto había sido dirigida también a UGT, CCOO, CSIF y SL.
Respecto a las reivindicaciones, los trabajadores señalan en primer lugar la necesidad de mantener la plantilla que existía hasta marzo de este año con el fin de garantizar el cumplimiento de la Ley postal y el servicio de correo en Vila-real.
Además, manifiestan su rechazo a cualquier eliminación de puesto de trabajo y exigen el incremento de plantilla.
Por otro lado, señalan que es imprescindible mejorar el clima laboral existente así como llevar a cabo urgentemente el preceptivo reajuste local, tal y como marca el 3º Convenio en vigor.
CGT-Castelló
Gabinet de Premsa CGT-PV
25 mayo 2017
Publicar comentario