CGT País Valencià i Múrcia

Treballadores de Vaersa denuncien la seua instrumentalització per part de la nova Conselleria de Justícia i Interior

Des de la Secció Sindical de CGT al Servici de Vigilància Preventiva contra el Risc d’Incendis Forestals, consideren que aquests actes propagandístics serveixen per a ocultar les condicions precàries en les que han de treballar

El passat dijous 1 de febrer La Conselleria de Justícia i Interior, – a través de la Direcció General de Prevenció d’Incendis Forestals – anunciava mitjançant una nota de premsa la incorporació, a partir d’aquest dijous, de 32 noves unitats mòbils de prevenció d’incendis a la Comunitat Valenciana.

Segons denuncien des de la Confederació General del Treball (CGT) a Vaersa – l’empresa pública per a la prestació  d’aquest servici de vigilància -, aquestes 32 unitats no són noves, “tan sols som totes aquelles treballadores que tornàvem de les nostres vacances obligatòries en un context de precarietat i temporalitat”.

“En la nsotra unitat duguem dos mesos i mig sense treballar –els que corresponen al període hivernal –  i quan hem arribat este matí a la base de Xiva a arreplegar el material per a iniciar la campanya, ens hem trobat amb un espectacle propagandístic grotesc”, manifesta una treballadora de les unitats mòbils de la Serra Calderona.

“Cotxes de més de dos anys presentats com a nous, salutacions i alabances per part d’una Elisa Núñez fora de lloc, i un piscolabis dins d’un acte propagandístic del que totes dubtàvem si participar per si ens posaven algun negatiu”. I afig: Mentrestant eixe dia, ninguna de les treballadores vam poder acudir a la nostra zona quedant les tasques de vigilància i prevenció d’incendis desateses”.

Les treballadores de la Secció Sindical de CGT a Vaersa han conclòs que “han sigut tractades com a titelles en un acte propagandístic que sols ha servit per a ocultar les condicions precàries en les que han de treballar”.

Trabajadoras de Vaersa denuncian su instrumentalización por parte de la nueva Consellería de Justicia e interior

Desde la Sección Sindical de CGT al Servicio de Vigilancia Preventiva contra el Riesgo de Incendios Forestales, consideran que estos actos propagandísticos sirven para ocultar las condiciones precarias en las que tienen que trabajar

El pasado jueves 1 de febrero La Consellería de Justicia e interior, – a través de la Dirección General de Prevención de Incendios Forestales – anunciaba mediante una nota de prensa la incorporación, a partir de este jueves, de 32 nuevas unidades móviles de prevención de incendios en la Comunidad Valenciana.

Según denuncian desde la Confederación General del Trabajo (CGT) en Vaersa – la empresa pública para la prestación de este servicio de vigilancia -, estas 32 unidades no son nuevas, “tan solo somos todas aquellas trabajadoras que volvíamos de nuestras vacaciones obligatorias en un contexto de precariedad y temporalidad”.

“En nuestra unidad llevamos dos meses y medio sin trabajar –los que corresponden al periodo invernal – y cuando hemos llegado esta mañana a la base de Chiva a recoger el material para iniciar la campaña, nos hemos encontrado con un espectáculo propagandístico grotesco”, manifiesta una trabajadora de las unidades móviles de la Sierra Calderona.

“Coches de más de dos años presentados como nuevos, saludos y alabanzas por parte de una Elisa Núñez fuera de lugar, y un piscolabis dentro de un acto propagandístico del que todas dudábamos si participar por si nos ponían algún negativo”. Y añade: Mientras tanto ese día, *ninguna de las trabajadoras pudimos acudir en nuestra zona quedando las tareas de vigilancia y prevención de incendios desatendidas”.

Las trabajadoras de la Sección Sindical de CGT a Vaersa han concluido que “han sido tratadas como títeres en un acto propagandístico que solo ha servido para ocultar las condiciones precarias en las que tienen que trabajar”.

Comparteix
Salir de la versión móvil